sexta-feira, 29 de dezembro de 2006

essent feliç.

Abans. No se quan, quin sap abans de la fotografia amb colors. Ésser feliç era obra d'atzar... Aixi com no-ésser-feliç o trist.aleshores Veig fotos del meu padri i seu germa més grand al moll de Santos. quan arribaven en un pais desconegut, per opció o no. No hi há de dents, encara sencers. Desprès amb la dona. Cap rialla. Ara amb fills. Una mica més del mateix. Després amb els fills dels seus fills. Imposat o autoimposat no n’hi ha perquè riure. No eren alegre, tampoc trist o poetas, en canvi avui en las fotos tothom son feliços, Què en som jo si tinc tots els dolors del món i ésser feliç és va tornar força compulsòria. autoimposat i imposat pels altres, el meu “Jo” que també és “vós”, el mercat, kino, que més... el marxisme, la mort del pino che t, sadan, com si ésser no és ésser en el món.sigui, la naturalesa, el conjunt dels fets memorables del passat humà. Ara els regals que vindran amb bona o mala energia. Essent en el món, amb el món. I tots àpats “de l’anima”, que potser jo mateix he ajudat a perpetrar.( mal si fas, mal si no fas si tot està sense fer i tambè no hi ha res fet). I quan en un moment futur mirar las mevas fotos... . Et recordes que ells t'ho van dir? com era feliç i no sapia! o Alleshores vaig fer giççççç amb dents tancats.abs.

Nenhum comentário: